Roheideede konkurss Negavatt

Negavatt on KIKi ja Keskkonnaministeeriumi koostöös ellukutsutud roheideede konkurss ja kiirendi noortele vanuses 18-30 aastat.
Konkursile on oodatud ideed ressursisäästlike toodete ja teenuste või keskkonnaalast teadlikkust suurendavate kampaaniate näol. Konkurssi korraldame igal aastal aasta esimeses pooles alates 2014. aastast. Selle aja jooksul on noored konkursile esitanud üle pooletuhande idee, mida KIK on toetanud ligemale veerand miljoni euroga.
Negavatt pakub noortele võimalust oma ideed toetatult ja turvaliselt arendada. Konkursi jooksul läbivad meeskonnad sisuka koolitus- ja mentorlusprogrammi ning lisaks on ette nähtud kümnele parimale 1000 eurot arendusraha oma idee katsetamiseks. Konkursi peaauhinnaks on 10 000 eurot oma idee elluviimiseks, teisele kohale on mõeldud 5000 ja kolmandale 3000 eurot.
Negavatilt on tuule tiibadesse saanud sellised ettevõtted nagu Calidity, Võta kraanist kampaania, PoKo, Circup, Paranduskelder, Annalutter.KUUT, Clevering, Others, Myceen ja RingKarp.

Kontakt
