Vähem kui nädal on aega 10 000 euro võitmiseks

25. veebruar 2019 | 14:27

Kuni 3. märtsini ootab Keskkonnainvesteeringute Keskuse (KIK) konkurss Negavatt 18-30-aastaste noorte nutikaid roheideid, mis aitavad muuta maailma veel puhtamaks, paremaks ja säästlikumaks. Oma mõtte elluviimiseks on võimalus võita kuni 10 000 eurot.

Negavati projektijuht Kadi Mitt soovitab nendel noortel, kes soovivad osa saada põnevast ja sisukast Negavati koolitushooajast, kuid kellel ei ole veel olemas ideed, millega konkursile tulla, esmalt enda ümber ringi vaadata. „Kas sul jääb kodus, koolis või töökohas midagi alalõpmata üle? Mõtle, saab seda kuidagi taaskasutada? Või tajud, et sind ümbritsevatel inimestel ei ole piisavalt teadmisi keskkonnateemadel? Äkki annab teadlikkust tõsta mõne kampaaniaga? Negavati konkursile oodatud ideede ampluaa on tõesti lai - selleks võib olla mõni IT rakendus, disainiprojekt, hariduskampaania, tehnoloogiline arendus vms. Samuti ei oota me esmalt detailideni viimistletud lahendust ja prototüüpi, sest kõik see sünnib Negavati koolituste käigus," sõnab Mitt.   

Pärast 3. märtsi valivad KIKi ja Keskkonnaministeeriumi spetsialistid laekunud projektide hulgast välja 13 parimat ning kaks edasipääsenut selguvad rahvahääletuse tulemusena. 15 meeskonda ootab ees tõeliselt põnev koolitusterohke kevadperiood. Esmalt vormitakse 6.-7. aprillil toimuval seminaril koolitaja Mart Kikase ja ekspertide käe all oma idee reaalsemaks. Seejärel jätkab kuni 10 meeskonda teed 28. mail Tartus toimuva superfinaali suunas. Vahepeal täiendatakse end erinevate kodutööde ja koolituste käigus finantsmaailma, tegevuste planeerimise, avaliku esinemise jms teemadel.

Negavati konkursi võitja saab 10 000 eurot oma idee elluviimiseks. Teisele kohale on ette nähtud 5000 ja kolmandale 3000 eurot.

Ideede esitamisega seotud info leiab Negavati kodulehelt ning lisaküsimustega võib pöörduda projektijuhi Kadi Miti poole: kadi.mitt [at] kik.ee või 5 242 602. 

Negavatt on KIKi ja Keskkonnaministeeriumi koostöös sündinud konkurss, mille eesmärk on tõsta ressursialast teadlikkust ning innustada välja pakkuma lahendusi, mis aitavad hoida keskkonda. Konkursi partnerid on Rimi Eesti Food, Eesti Pandipakend, Tallinna Teaduspark Tehnopol ja Uuskasutuskeskus.